روش های ارسال محصولات رایار

روش های ارسال (تصویر نمادین)
روش های ارسال (تصویر نمادین)

ارسال با پیک

در این روش کالای خریداری شده ی شما با پیک موتوری ارسال می گردد. با توجه به اینکه از این روش برای مسیرهای کوتاه استفاده می شود. لذا این روش مختص شهر تهران می باشد. در این روش حدودا تا 10 زیر ماینتوری را می توان ارسال نمود.

ارسال با پست پیشتاز

در این روش کالای خریداری شده ی شما با پست ارسال می گردد. پست کالای خریداری شده را تا همه ی نقاط دور و نزدیک ارسال می کند. بعد از اینکه شما خرید خود را ثبت نمودید، کالای خریداری شده، با پیک تا اداره ی پست فرستاده می شود. از این روش معمولا برای خرید ها دونه ای استفاده می شود.

ارسال با تیپاکس

در این روش محصولات خریداری شده ی با شرکت تیپاکس برایتان ارسال می شود. تیپاکس معمولا از تهارن تا مراکز استان ها بار را می رساند. بعد از اینکه سفارش شما ثبت شد، کالا با پیک تا دفتر تیپاکس ارسال می گردد. از این روش معمولا برای تعداد زیاد، در حد 20-30 عدد استفاده می شود.

ارسال با باربری

در روش باربری، خرید های شما با استفاده از ماشین های باربری ارسال می گردند. باربری ها معمولا از تهران به مراکز استان ها بار حمل می کنند. بعد از اینکه سفارش شما نهایی شد، محصولات خریداری شده با استفاده از وانت به باربری ارسال می گردند. در آنجا نیز با استفاده از ماشین هایی که دارند بار را به مقصد می رسانند. از این روش برای خریدهایی با تعداد بالا، مثلا 100 عدد استفاده می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش های ارسالی زیر مانیتوری های رایار با ما تماس بگیرید:

شماره دفتر : 319 110 33 – 021

شماره دفتر : 13 58 94 33 – 021

تلگرام (اینجا کلیک کنید) : 09382732421